hehe

snow

Ahad, 30 Oktober 2011

bersyukur atas nikmat yang ada

assalammualaikum??terbuka aty saya untuk bercakap yang say benar-2 bersyukur dengan nikmat yang allah beri ni..walau un xsemewah orang kaya atau apa saja tapi saya beruntung sebab allah masih menyayangy saya dengan memberi harapan untuk saya hidup di muka bumi ni..anda pula camna??sama atau sebaliknye??saya arap anda pun sama r..hargai apa yang ada di dunia ni..jangan la kita lupa pada diri kita ni n paling penting jaga apa yang telah kita pinjam dari allah..agar kita xdibenci olehnya...:D..saya sayang allah..saya sayang islam...saya sayang rasul n malaikat..hidup saya xakan lengkap tanpa mereka semua..<3 assalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

assalammualaikum??da puas baca cerita saya??lau asa nak komen-2komen je la saya izinkan n saya arap setiap komen anda tu boleh membawa kita ke jalan yang benar la..assalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages

segala yang tercatit di sini adalah hak milik muslimah sejati.