hehe

snow

Ahad, 30 Oktober 2011

layak ew??

assalammualaikum??
saya impikan sebuah syurga allah..
saya impikan iman yang tinggi..
saya impikan kebahagiaan yang hakiki..
saya impikan untuk menunaikan haji..
saya impikan untuk berjumpa allah n rasul.
saya impikan darjat yang tinggi di akhirat..
saya impikan mati syahid..
saya impikan rezeki yang berlipat ganda..
saya inginkan sesebuah kejayaan
ayat ringkas yang saya nak sampaikan ialah saya ingin jady
tetamu allah n jadi makhluk allah yang paling disayangi n dibelai..
tapi layak kah saya untuk semua ni??
saya xla pandai dalam bab agama..
saya bukan lah perempuan@insan yang baik
saya bukan lah jenis yang tergolong dalam orang beriman
n saya bukannya layak untuk semua ni pun..
saya tahu siapa diri saya yang sebenarnya..
saya tahu bertapa banyaknya dosa yang telah saya lakukan dalam masa 1hari
saya tahu kenapa saya jadi camni
n saya tahu mungkin ni satu ujian buat diri saya..banyak
benda yang boleh terjadi tanpa saya duga..
tapi saya cuma nak satu je
jady tetamu di syurga allah
tu impian saya dari saya kecil agy..
saya teringin nak jadi orang yang soleh n solehah..
saya teringin nak dapat petunjuk dari allah..
saya teringin nak dapat hidayah dary allah..saya teringin-4..
tapi semua itu cuma mimpi..
masa da terlambat untuk semua ni
kiamat pun da xama da..sempat ew saya nak cari pahala yang menggunung??
erm..masyaallah..subhanaallah..napa idup saya camni
napa hina sangat diri ni..
napa diri ni da banyak terpesong..napa-3??
baru kini saya menyesal..
terima kasih ya allah sebab sedarkan saya..saya bersyukur sangat ya allah..
tapi saya xlayak n xakan dapat semua ni an..
erm..siapa la saya lau nak dibandingkan dengan orang yang soleh..
ruginya saya selama ni..
sia-2 je la an allah bagy saya idup..
saya sikit un xhargai..bertapa bodohnya saya..
menyesal-2..uwaaa!!ya allah ampunkanlah
dosa-2 hambamu ni ya allh..
kau bukakanlah pintu hati hambamu ni untuk ke jalan yang lurus..
kau kebalkan lah iman ku ya allah..
kau hadiahkan lah aku sebuah syurga yang canti ya allah..
kau beri lah hidayah serta pertunjuk mu ya allah..aku amat memerlukan kau dalam idup aku ni
aku xda sesiapa da aku cuma ada kau..kau tuhan yang mencipta aku..
aku sunyi tanpaa kehadiran kau..
aku sedih kehilangan kau..
aku takut dengan seksaan kau..
aku hampa dengan dosa-2 aku..
aku xbersujud pada kau..
aku angkuh pada kau.
aku nyesal,,aku nyesal,,aku nyesal..tidaakkk!!
kau musnahkan lah dosa-2 ni untuk aku menjejaki syurga mu tu dengan cara kau member dugaan serta cabaran buat ku..aku terima dengan aty terbuka n keikhlasan..
asalkan aku dapat berjumpa kau ya allah..aku merayu sangat.. 
:'( :'( :'( :'( :'( :'( cinta aku hanya untuk kau seorang saja..terima kasih atas segalanya..aku
cuba untuk belajar berterima kasih..
kini aku suda faham bahawa pentingya bersujud pada kau.
ampunilah aku ya allah..aku berazam syurga mu
aku akan cube untuk dapatkan..
insyaallah!!
amin..muda-2..
:)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

assalammualaikum??da puas baca cerita saya??lau asa nak komen-2komen je la saya izinkan n saya arap setiap komen anda tu boleh membawa kita ke jalan yang benar la..assalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages

segala yang tercatit di sini adalah hak milik muslimah sejati.