hehe

snow

Sabtu, 29 Oktober 2011

kenapa boleh jadi macam ni~??

assalam,,da dekat 5 hari perasaan ni melanda di dalam aty saya..perasaan yang sangat keliru..erm..straighttothepoint la kan..saya ada bf>kwn llky yg plg rpt<..personaliti dia memang la lengkap..dia baik,,suka tolong orang,,suka nasihat orang n bgai r..lau jadi kawan dia mesty kita akan ceria n tenang tapi saya,,saya,,saya memang xnak kehilangan dia cuma perasaan saya tetiba bertukar..jadi benci..meluat,,xsuka,,kecewa,,kecil aty n bgai la dgn dia.sye msh trigt prstwa yg llu..mng prt bt sye utk llui smue tu..sye sdh..sdh sgt tpy apa blh bt mng aky cmtu..tpy sknk sye cbe utk bng jauh-2 psn ni tpy xblh..sye asa cm nk mnx pts je dry dye tpy xblh..sye xnk lpskn dye n pde mse yg sme sye xnk khlgn dye..mne stu ni??sye xnk khlgn dye..ya allah tlg la hmbamu ni..mngkn jln yg trbek sye mnjhkn dry dri dye je n xlyn dye..sknk ni sye da jdy bcy n anty kt aky..xthu npa..uwaaa!!!mlgnye nsb sye..xesh r yg ptg cinta abadi saya masih ada..subhanaallah..saya xnak men-2kan perasaan dia tpy da tkdr..tdkk..xpe r sye da xnk ggu dye n dtg dlm idp dye da..isyllh psn uh mkn ama mkn ilg..swy ye awk ats kslhn sye ni.erm..:'(..lau de rzky mne thu it blh jdy yg lbh bek dry ni..smue ktntn allah..xsmstye sye jdh awk..mfkn sye ye..:D..k..assalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

assalammualaikum??da puas baca cerita saya??lau asa nak komen-2komen je la saya izinkan n saya arap setiap komen anda tu boleh membawa kita ke jalan yang benar la..assalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pages

segala yang tercatit di sini adalah hak milik muslimah sejati.